TP361G IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals

Overnet Education
A Segrate

1.400 
+IVA
Chiedi informazioni a un consulente Emagister

Informazioni importanti

Tipologia Corso
Luogo Segrate
Durata 3 Giorni
  • Corso
  • Segrate
  • Durata:
    3 Giorni
Descrizione

This course introduces you to the fundamental concepts of managing a Service Desk using IBM SmartCloud Control Desk. Through instructor-led discussion, demonstrations, and hands-on labs, you learn how to create and resolve service requests, incidents, and problems. You also learn to manage a service catalog, obtain user feedback through surveys, and generate reports.

Sedi

Dove e quando

Inizio Luogo
Consultare
Segrate
Via Cassanese, 224, Palazzo Mantegna, Scala A, 20090, Milano, Italia
Visualizza mappa
Inizio Consultare
Luogo
Segrate
Via Cassanese, 224, Palazzo Mantegna, Scala A, 20090, Milano, Italia
Visualizza mappa

Cosa impari in questo corso?

Management

Programma

  • Overview
  • Service Management
  • The Service Desk
  • Service Requests, Incidents, and Problems
  • The Service Catalog
  • Self Service
  • Workflows
  • Service Level Agreements
  • Surveys
  • Reports

Dotazione:
Each participant will have a station set up with operating systems and software needed for the exercises.


Gli utenti che erano interessati a questo corso si sono informati anche su...
Leggi tutto