Akendi

Opinioni su Akendi (40)

40
4.5 /5
100%

Opinioni

Valutazione del Centro

Lo consiglia

User Experience Researcher

Former Student

11/04/2018
Il meglio: Actionable information paired with hands on experience.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Researcher

Former Student

10/04/2018
Il meglio: Extremely valuable to how we approach projects and data and also how to build future capacity for digital development with information/data findings.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Researcher

Former Student

09/04/2018
Il meglio: Solid foundation on user experience research.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Researcher

Former Student

08/04/2018
Il meglio: This was by far the best course I have been on in my professional career.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Designer

Former Student

07/04/2018
Il meglio: The activities were an excellent way to practice practical application of learnings.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Designer

Former Student

06/04/2018
Il meglio: Trainer was very well-informed and content was interesting, but not made relevant or applicable to the organization where we work. A lot of value could have been added by tailoring to the organization, and reducing the sales pitch.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Designer

Former Student

05/04/2018
Il meglio: Extremely useful for anyone thinking of going into the UX field.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Specialist

Former Student

04/04/2018
Il meglio: Extremely productive and useful in the real world
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Specialist

Former Student

03/04/2018
Il meglio: Related principles and theory back to real examples and related experiences. Extremely well done!
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

User Experience Specialist

Former Student

02/04/2018
Il meglio: Another member of our team may sign up for some training with yourselves as she was very impressed with what I brought from the course
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

Service Design

Former Student

01/04/2018
Il meglio: A must for any organization.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Aprile 2018
Consiglieresti questo corso?:

Service Design

Former Student

31/03/2018
Il meglio: This course provided a new lens in establishing need for human centric service design. Service blueprint is an awesome document.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Service Design

Former Student

30/03/2018
Il meglio: Another add on to help sell ux thinking and why in an organization"
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Usability Testing

Former Student

29/03/2018
Il meglio: Pretty informative techniques that has already got my mind rolling on how to make my company's website more usable.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Usability Testing

Former Student

28/03/2018
Il meglio: Very useful for my job! Will be paying close attention to user validation going forward.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Usability Testing

Former Student

27/03/2018
Il meglio: Great intro to usability testing. I feel like I can definitely start applying this to my work.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Usability Testing

Former Student

26/03/2018
Il meglio: Extremely productive and useful in the real world.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Experience Mapping

Former Student

25/03/2018
Il meglio: Should allow me to better communicate research findings in a productive way
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Experience Mapping

Former Student

24/03/2018
Il meglio: Very insightful. Great for organizations looking to improve or innovate services.
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:

Experience Mapping

Former Student

23/03/2018
Il meglio: An excellent intro into methods and how they can be integrated into new project management
Da migliorare: .
Corso realizzato: Marzo 2018
Consiglieresti questo corso?:
Leggi tutto
*Tutte le opinioni raccolte da Emagister & iAgora sono state verificate

Più informazioni

Descrizione

Akendi is a product strategy, user experience design and usability research firm. We are passionate about the creation of intentional experiences – whether those involve digital products, physical products, mobile, service or bricks-and-mortar interactions. We work shoulder-to-shoulder to optimize the experiences you deliver.

Our unique Experience Thinking™ Process puts the focus on real users and leverages our collaborative, problem-solving culture to uncover deep insights.

Home to deep UX knowledge, a diverse skillset, and a unique blend of personalities, our multi-disciplinary team bridges the gap between business, design, and technology. With specialists in systems engineering, behavioural sciences, information science, and graphic design, among others, we bring powerful credentials to every project.

Chiama il centro

Hai bisogno di un coach per la formazione?

Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.

Chiama il centro

Hai bisogno di un coach per la formazione?

Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.

Akendi