Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011 (MOC 80293)
Corso
A Milano e Roma
Hai bisogno di un coach per la formazione?
Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.
Descrizione
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Tipologia
Corso
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Luogo
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Inizio
Settembre
After completing this course, students will be able to: Identify key service scheduling concepts
Compare service scheduling business scenarios
Understand the service scheduling process flow
Set up work schedules for users, facilities or equipment
Close, cancel or reschedule a service activity
Learn how service activity records synchronize with Microsoft Office Outlook
Incorporate customer preferences when scheduling service activities
Ci specializziamo nella progettazione di soluzioni IT redditizie e nell'implementazione di concetti.I risultati dei nostri impegni nella consulenza sono tangibili e misurabili, in quanto aiutiamo a mettere in sicurezza e migliorare il successo dei nostri clienti.
Sedi e date
Luogo
Inizio del corso
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Inizio del corso
Opinioni
Materie
- Microsoft Dynamics
- CRM
Programma
This course is designed for new partners and customers of Microsoft Dynamics CRM that want to learn about the available service scheduling features in the Microsoft Dynamics CRM product.
PrerequisitiBefore attending this course, students must have:
- General working knowledge of customer relationship management
- General understanding of business processes
- General working knowledge of Microsoft Windows.
After completing this course, students will be able to:
- Identify key service scheduling concepts
- Compare service scheduling business scenarios
- Understand the service scheduling process flow
- Set up work schedules for users, facilities or equipment
- Close, cancel or reschedule a service activity
- Learn how service activity records synchronize with Microsoft Office Outlook
- Incorporate customer preferences when scheduling service activities
This course discusses the scheduling process, scheduling engine, and scheduling service activities in detail since they are key entry points in the scheduling process. It also discusses how to use service scheduling in situations that have complex scheduling requirements.
Currently no training datesOggi gli architetti IT, i decision maker e i network managers si trovano ad affrontare una sempre più crescente varietà di nuove tecnologie, soluzioni e prodotti per l'informazione e le infrastrutture di comunicazione. Sviluppiamo soluzioni enterprise personalizzate ed economicamente efficaci che sfruttano al massimo il potenziale delle nuove tecnologie. Tutte le nostre soluzioni sono focalizzate su standard internazionali.
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Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011 (MOC 80293)