Using and interpreting the three marketing matrices

Corso

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Descrizione

  • Tipologia

    Corso

  • Metodologia

    Online

  • Inizio

    Scegli data

"To learn how to create and analyse the BCG, McKinsey and ADL matrices. In questo corso apprenderete a
Acquire an understanding of how to use data.Know how to construct these matrices.Know how to analyse
and use them."

Sedi e date

Luogo

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Profilo del corso


Tutti gli specialisti di marketing

"CPU Pentium II 400 MHz
Ram 32 Mbytes
Scheda video SVGA 800x600
Scheda audio 16 bit
Amplificazione audio
Web browser Internet Explorer o Firefox ultime versioni
Plug-in Shockwave Player, Flash Player, Java"

La certificazione è a carico dell’Ente di Formazione che eroga i corsi.

"I VANTAGGI DELL’E-LEARNING
- Risparmio in termini di tempo e costi
- Piattaforma AICC/SCORM 1.2 conforme agli standard internazionali, utilizzabile in modalità
strutturata o semi-strutturata
- Accessibilità ovunque e in ogni momento"

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Opinioni

Materie

  • Management
  • Marketing
  • Interpreting
  • Autovalutazione
  • Non vincolati
  • BCG matrix
  • McKinsey matrix
  • ADL matrix
  • Matrix
  • Constructing

Programma

"CONTENTS
  • Constructing and using
  • The BCG matrix
  • The McKinsey matrix
  • The ADL matrix

INTERMEDIATE TESTS:

Within each module there are moments of non-binding self-assessment that allowuser to interact with the animation verifying the learning of the presented concepts.

OVERCOMING

The course is considered concluded once all the contents have been used"

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