Using and interpreting the three marketing matrices
Corso
Online
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Descrizione
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Tipologia
Corso
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Metodologia
Online
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Inizio
Scegli data
"To learn how to create and analyse the BCG, McKinsey and ADL matrices. In questo corso apprenderete a
Acquire an understanding of how to use data.Know how to construct these matrices.Know how to analyse
and use them."
Sedi e date
Luogo
Inizio del corso
Inizio del corso
Profilo del corso
Tutti gli specialisti di marketing
"CPU Pentium II 400 MHz
Ram 32 Mbytes
Scheda video SVGA 800x600
Scheda audio 16 bit
Amplificazione audio
Web browser Internet Explorer o Firefox ultime versioni
Plug-in Shockwave Player, Flash Player, Java"
La certificazione è a carico dell’Ente di Formazione che eroga i corsi.
"I VANTAGGI DELL’E-LEARNING
- Risparmio in termini di tempo e costi
- Piattaforma AICC/SCORM 1.2 conforme agli standard internazionali, utilizzabile in modalità
strutturata o semi-strutturata
- Accessibilità ovunque e in ogni momento"
Il centro ti contatterà, una volta che avrai inviato le tue informazioni attraverso il modulo.
Opinioni
Materie
- Management
- Marketing
- Interpreting
- Autovalutazione
- Non vincolati
- BCG matrix
- McKinsey matrix
- ADL matrix
- Matrix
- Constructing
Programma
- Constructing and using
- The BCG matrix
- The McKinsey matrix
- The ADL matrix
INTERMEDIATE TESTS:
Within each module there are moments of non-binding self-assessment that allowuser to interact with the animation verifying the learning of the presented concepts.
OVERCOMING
The course is considered concluded once all the contents have been used"
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Using and interpreting the three marketing matrices