Module: Telephoning a Monza
Corso
A Monza
Hai bisogno di un coach per la formazione?
Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.
Descrizione
-
Tipologia
Corso
-
Luogo
Monza
-
Durata
2 Mesi
Sedi e date
Luogo
Inizio del corso
Inizio del corso
Opinioni
Programma
In azienda tutto, in qualunque ruolo, dal direttore generale al centralinista, utilizzano il telefono. Che dall'altro capo del filo si trovi un cliente, un collaboratore, un fornitore, l'accoglienza competente e cortese in lingua inglese è ormai un obbligo per le imprese che si muovono sui mercati esteri.
Answering the telephone, giving and inquiring about identity, exchanging contact details, directing calls, putting calls on hold, arranging for future contact.
Greeting acquaintances, referring to the subject of calls, asking if someone is free to talk, closing calls politely.
Asking for repetition and clarification, rephrasing, spelling email addresses.
Asking and offering to leave a message, passing on a request, promising to pass on a message.
Volunteering to take action, requesting follow-up action, describing follow-up action, arranging future contact.
Emphasizing and reinforcing, referring to previous comments, checking that assumptions are correct.
Making and inviting suggestions, recommendations, expressing opinions, degrees of agreement and disagreement.
Introducing yourself formally, asking who you need to speak to, describing the purpose of a call.
Outlining a call agenda, introducing and closing items on a call agenda, summing up.
Hai bisogno di un coach per la formazione?
Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.
Module: Telephoning a Monza