9T608G IBM Digital Analytics Workshop: Beyond the Basics

Overnet Education
A Segrate

830 
+IVA
Vuoi parlare del corso con un consulente?
Confronta questo corso con altri simili
Leggi tutto

Informazione importanti

  • Corso
  • Segrate
  • Durata:
    1 Giorno
Descrizione

This onsite program, for intermediate to advanced users, is a bundle of 7 courses comprised of traditional classroom sessions and hands-on lab activities. Included modules are as follows: Marketing Optimization and Link Tracking, Site and Scenario Analysis, Making the Most of Segmentation, Implementing Role Based Reporting, Lab: Creating and Analyzing Marketing Attributions, Lab: Creating Segments, and Lab: Creating Clickstream and TruePath Reports.

Informazione importanti
Sedi

Dove e quando

Inizio Luogo
Consultare
Segrate
Via Cassanese, 224, Palazzo Mantegna, Scala A, 20090, Milano, Italia
Visualizza mappa

Programma

Il centro presenta a continuazione il programma pensato per migliorare le tue competenze e permetterti di realizzare gli obiettivi stabiliti. Nel corso della formazione si alterneranno differenti moduli che ti permetteranno di acquisire le conoscenze sulle differenti tematiche proposte. Inscriviti per poter accedere alle seguenti materie.


Please refer to course overview for description information.

Dotazione:
Each participant will have a station set up with operating systems and software needed for the exercises.

Ulteriori informazioni

  • Correlate role-based business questions to the extensive sets of data available within Coremetrics Analytics
  • Apply strategies for identifying key visitor groups, monitoring patterns, and making informed decisions
  • Leverage the segmentation tools to build and apply segments to top level reports
  • Build attribution-based reports and analyze cross-channel influences
  • Create reports to analyze visitor behavior over defined paths

Confronta questo corso con altri simili
Leggi tutto