Altiris Client Management Suite 7.1: Administration (AT2999)

Corso

A Milano e Roma

Prezzo da consultare

Chiama il centro

Hai bisogno di un coach per la formazione?

Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.

Descrizione

  • Inizio

    Settembre

By the end of this course, you should be able to: Install and configure the core solutions.
Install the core solution plug-ins on managed computers.
Gather comprehensive data using the Symantec Management Agent and plug-ins.
Set up schedules to automatically deliver packages and tasks to client computers.
Analyze gathered data using predefined reports.

Ci specializziamo nella progettazione di soluzioni IT redditizie e nell'implementazione di concetti.I risultati dei nostri impegni nella consulenza sono tangibili e misurabili, in quanto aiutiamo a mettere in sicurezza e migliorare il successo dei nostri clienti.

Sedi e date

Luogo

Inizio del corso

Milano
Visualizza mappa
Via Frigia 27, 20126

Inizio del corso

SettembreIscrizioni aperte
Roma
Visualizza mappa
Via Paolo Di Dono, 73, 00142

Inizio del corso

Consultare

Domande e risposte

Aggiungi la tua domanda

I nostri consulenti e altri utenti potranno risponderti

Chi vuoi che ti risponda?

Inserisci i tuoi dati per ricevere una risposta

Pubblicheremo solo il tuo nome e la domanda

Opinioni

Materie

  • Management

Programma

Chi dovrebbe partecipare

This course is for system administrators who will be installing software, taking inventory of computers, or deploying patches to managed computers

Prerequisiti

You must have working knowledge of Notification Server and have attended the Symantec Management Platform 7.1 Administration course. You must also have a basic understanding and working knowledge of Microsoft Windows (2000, XP, 2003, Vista, and Windows 7).

Obiettivi del Corso

By the end of this course, you should be able to:

  • Install and configure the core solutions.
  • Install the core solution plug-ins on managed computers.
  • Gather comprehensive data using the Symantec Management Agent and plug-ins.
  • Set up schedules to automatically deliver packages and tasks to client computers.
  • Analyze gathered data using predefined reports.
Contenuti del Corso

The Altiris Client Management Suite 7.1 Administration course is designed for professionals tasked with using Altiris Client Management Suite (CMS) to manage the software and hardware in their companies.

This course teaches students how to install, configure, and maintain CMS. Students learn how to use CMS’s core processes, including collecting inventory, delivering software, and applying operating system patches. Students also learn how to use some reporting features in CMS to track and monitor their environment. Included are supplemental lessons on Altiris Server Management Suite.

Currently no training dates

Oggi gli architetti IT, i decision maker e i network managers si trovano ad affrontare una sempre più crescente varietà di nuove tecnologie, soluzioni e prodotti per l'informazione e le infrastrutture di comunicazione. Sviluppiamo soluzioni enterprise personalizzate ed economicamente efficaci che sfruttano al massimo il potenziale delle nuove tecnologie. Tutte le nostre soluzioni sono focalizzate su standard internazionali.

Chiama il centro

Hai bisogno di un coach per la formazione?

Ti aiuterà a confrontare vari corsi e trovare l'offerta formativa più conveniente.

Altiris Client Management Suite 7.1: Administration (AT2999)

Prezzo da consultare