Premium Double Degree Programme

Master's Degree in Applied Linguistics: Teaching English to Speakers of Other Languages

4.0
2 opinioni
  • Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
    |
  • Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
    |

Online

Prezzo da consultare

Descrizione

  • Tipologia

    Master I livello

  • Metodologia

    Online

  • Durata

    25 Mesi

  • Inizio

    Scegli data

  • Stage in azienda

  • Campus online

  • Invio di materiale didattico

  • Servizio di consultazione

  • Tutoraggio personalizzato

  • Lezioni virtuali

Descrizione

Università Politecnica delle Marche - FUNIBER and Emagister.com present to yoy the Master's Degree in Applied Linguistics: Teaching English to Speakers of Other Languages.
With English being the global language it is, the provision of quality training for professional development becomes a must.
In response to the growing demand in Europe and Latin America, as well as in the rest of the world, for improvement in the quality and effectiveness of English language teaching, a programme in Teaching English as a Foreign Language (TEFL) has been created.
The type of training is thus developed to complement professional practice with contemporary knowledge and insights, and to encourage the learner’s autonomy as well.
Wait no more, earn a professional carreer!

Informazioni importanti

Per frequentare il corso devi avere uno dei seguenti titoli di studio: Laurea triennale, Laurea magistrale, Master di primo livello, Master di secondo livello, Dottorato

Sedi

Luogo

Inizio

Online

Inizio

Scegli dataIscrizioni aperte
Scegli dataIscrizioni aperte

Da tener presente

General Aims The overall objective of the programme TEFL is to provide a base for the development of the academic and professional skills required to teach English in any of the various teaching-learning contexts that exist. The aim thus being to complement professional practice with contemporary knowledge and insights, concerning the nature of foreign language learning and teaching, and to develop the perceptions, knowledge, resources and practical skills necessary to build on this theoretical base. The promotion of critical reflection is one of the aspects, which define the very nature of the project, and bridges the gap between a solid theoretical knowledge and its required practical application.

The programme leading to the Master is intended for: The programme aims to help practicing teachers, or those wishing to become teachers, address in an informed and principled way the issues and professional needs that relate to their own working environment. The type of training is thus developed to encourage the learner’s autonomy without losing sight of elements of constant but flexible interaction, tailored to the specific needs of teachers in professional development. Primary and secondary level English language teachers in public or private institutions. Teachers of EFL working in adult education. Graduates with relevant qualifications intending to work as English language teachers.

Academic requirements: BA Honours (4 years of university studies) Teaching experience: A minimum of one year's teaching experience in ELT at any type of institution or in private tuition, is recommended. Linguistic requirements (for non-native speakers of English): Cambridge FCE - grade A Cambridge CAE or CPE - any pass grade TOEFL PBT - a minimum of 550 out of 677 points is required. TOEFL CBT - a minimum of 230 out of 300 points is required. TOEFL iBT - a minimum of 79 out of 120 points is required. Michigan ECPE - a pass

Master's Degree, issued by "Universidad Europea del Atlántico" (Spain)

Scholarships for Teacher's Education Area

Domande e risposte

Comunicaci i tuoi dubbi,altri utenti potranno risponderti

Chi vuoi che ti risponda?

Pubblicheremo solo il tuo nome e la domanda

Opinioni

4.0
  • Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
    |
  • Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
    |
100%
4.6
eccellente

Valutazione del corso

Lo consiglia

Valutazione del Centro

MARIA

4.0
05/01/2017
Il meglio: Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
Da migliorare: nulla
Consiglieresti questo corso?:

MARIA

4.0
05/01/2017
Il meglio: Trovo che l'università sia buona, ma se quello che cercate sono i locali notturni, sicuramente Ancona non ha molto da offrire
Da migliorare: nulla
Consiglieresti questo corso?:
* Opinioni raccolte da Emagister & iAgora

Successi del Centro

2018

Tutti i corsi devono essere aggiornati

La media delle valutazioni dev'essere superiore a 3,7

Più di 50 opinioni degli ultimi 12 mesi

14 anni del centro in Emagister.

Materie

  • Insegnamento in presenza
  • Didattica inglese
  • Didattica pedagogia
  • Lingua straniera
  • Lingua inglese
  • Riflessione critica
  • Inglese scritto
  • Inglese parlato
  • Business english
  • Inglese avanzato
  • Inglese per adulti

Professori

Antonio Bueno González

Antonio Bueno González

Doctor en Filosofía y Letras (Filología Germánica)

Jesús Arzamendi

Jesús Arzamendi

Doctor en Filosofía y Letras

Jesús López-Peláez Casellas

Jesús López-Peláez Casellas

Doctor en Filosofía y Letras (Filología Germánica)

Julio Valladares

Julio Valladares

Profesor de la Universidad de Piura

Narciso Contreras Izquierdo

Narciso Contreras Izquierdo

Doctor en Filología Hispánica

Programma

The programme has this structure:

INTRODUCTORY MODULE

1. Methodological approaches

2. Classroom management - techniques and reflections on practice

3. Second language acquisition

4. Individual factors in the learner's development

5. Approaches to Language in the Classroom Context

6. Materials and resources in EFL - design, creation, adaptation and evaluation

ADVANCED MODULE

1. Developing Language Skills in the Classroom 4 ECTS

2. English in the Community 4 ECTS

3. Teaching Pronunciation 4 ECTS

4. Content & Language Integrated Learning 4 ECTS

5. Curriculum and Course Design-Principles and Practice 4 ECTS

6. Observation and Research in the Language Classroom 4 ECTS

7. Assessment and Testing in the Classroom 4 ECTS

8. Computer Assisted Language Learning 4 ECTS

9. Teaching English through Translation 4 ECTS

10. Task and Projects 4 ECTS

11. Learning Strategies 4 ECTS

PRACTICUM 6 ECTS

FINAL PROJECT 10 ECTS

Total: 60 ECTS

Chiama il centro

Hai bisogno di un coach per la formazione?

Ti permetterà di confrontare e scegliere il corso più adatto alle tue esigenze e potrai pagare l'iscrizione in comode rate.

Master's Degree in Applied Linguistics: Teaching English to Speakers of Other Languages

Prezzo da consultare