Service Scheduling in Microsoft Dynamics CRM 2011 (MOC 80293)

Gki Srl
A Milano e Roma

Chiedi il prezzo
Vuoi parlare del corso con un consulente?
Confronta questo corso con altri simili
Leggi tutto

Informazione importanti

Descrizione

After completing this course, students will be able to: Identify key service scheduling concepts
Compare service scheduling business scenarios
Understand the service scheduling process flow
Set up work schedules for users, facilities or equipment
Close, cancel or reschedule a service activity
Learn how service activity records synchronize with Microsoft Office Outlook
Incorporate customer preferences when scheduling service activities

Ci specializziamo nella progettazione di soluzioni IT redditizie e nell'implementazione di concetti.I risultati dei nostri impegni nella consulenza sono tangibili e misurabili, in quanto aiutiamo a mettere in sicurezza e migliorare il successo dei nostri clienti.

Informazione importanti
Sedi

Dove e quando

Inizio Luogo
Settembre
Milano
Via Frigia 27, 20126, Milano, Italia
Visualizza mappa
Consultare
Roma
Via Paolo Di Dono, 73, 00142, Roma, Italia
Visualizza mappa

Cosa impari in questo corso?

Microsoft Dynamics
CRM

Programma

Chi dovrebbe partecipare

This course is designed for new partners and customers of Microsoft Dynamics CRM that want to learn about the available service scheduling features in the Microsoft Dynamics CRM product.

Prerequisiti

Before attending this course, students must have:

  • General working knowledge of customer relationship management
  • General understanding of business processes
  • General working knowledge of Microsoft Windows.
Obiettivi del Corso

After completing this course, students will be able to:

  • Identify key service scheduling concepts
  • Compare service scheduling business scenarios
  • Understand the service scheduling process flow
  • Set up work schedules for users, facilities or equipment
  • Close, cancel or reschedule a service activity
  • Learn how service activity records synchronize with Microsoft Office Outlook
  • Incorporate customer preferences when scheduling service activities
Contenuti del Corso

This course discusses the scheduling process, scheduling engine, and scheduling service activities in detail since they are key entry points in the scheduling process. It also discusses how to use service scheduling in situations that have complex scheduling requirements.

Currently no training dates

Oggi gli architetti IT, i decision maker e i network managers si trovano ad affrontare una sempre più crescente varietà di nuove tecnologie, soluzioni e prodotti per l'informazione e le infrastrutture di comunicazione. Sviluppiamo soluzioni enterprise personalizzate ed economicamente efficaci che sfruttano al massimo il potenziale delle nuove tecnologie. Tutte le nostre soluzioni sono focalizzate su standard internazionali.


Confronta questo corso con altri simili
Leggi tutto