As Consulting

Using emotions to build trust

As Consulting
Online

40 
Chiedi informazioni a un consulente Emagister

Informazioni importanti

Tipologia Corso
Livello Livello intermedio
Metodologia Online
Inizio Scegli data
  • Corso
  • Livello intermedio
  • Online
  • Inizio:
    Scegli data
Descrizione

To use your emotions to build a strong relationship with the customer throughout the sales process. In
questo corso apprenderete a create trust and encourage the customer to use 'personal conviction' to
choose the right partner.Limit your expression of negative emotions that can affect the customer.
Absorb your customer's negative emotions. Express positive emotions to reassure the customer, create a
climate of trust and encourage their enthusiasm

Strutture (1)
Dove e quando
Inizio Luogo
Scegli data
Online
Inizio Scegli data
Luogo
Online

Domande più frequenti

· A chi è diretto?

Tutti i commerciali. Tutti i professionisti che devono interagire con i clienti

· Requisiti

CPU Pentium II 400 MHz Ram 32 Mbytes Scheda video SVGA 800x600 Scheda audio 16 bit Amplificazione audio Web browser Internet Explorer o Firefox ultime versioni Plug-in Shockwave Player, Flash Player, Java

· Titolo

La certificazione è a carico dell’Ente di Formazione che eroga i corsi

· In cosa si differenzia questo corso dagli altri?

I VANTAGGI DELL’E-LEARNING - Risparmio in termini di tempo e costi - Piattaforma AICC/SCORM 1.2 conforme agli standard internazionali, utilizzabile in modalità strutturata o semi-strutturata - Accessibilità ovunque e in ogni momento

· Quali saranno i passi successivi alla richiesta di informazioni?

Il centro ti contatterà, una volta che avrai inviato le tue informazioni attraverso il modulo.

Cosa impari in questo corso?

Commerciali
Communication
Professionisti
Customer Relationships
Emotions
Influence
Negative emotions
Role of emotions
Conclusion stage
Positive emotions

Programma

CONTENTS

  • Playing on the irrational aspects to reinforce your customer relationships
  • Using expression techniques to reinforce your power of persuasion in sales
  • Reinforcing your power of persuasion using non-verbal communication
  • Maintaining your influence through continual interaction
  • Being aware of the role of emotions
  • Managing the customer's negative emotions
  • Expressing your own negative emotions
  • Using positive, true emotions
  • Encouraging the customer's positive emotions at the conclusion stage

INTERMEDIATE TESTS:

Within each module there are moments of non-binding self-assessment that allowuser to interact with the animation verifying the learning of the presented concepts.

OVERCOMING

The course is considered concluded once all the contents have been used.

Gli utenti che erano interessati a questo corso si sono informati anche su...
Leggi tutto